2010-09-29

我....攞左獎...囧

http://www.ah-soft.com/musicmaker/2010contest.html

之前參加左哥個作曲CONTEST, 原本預定8月中公佈結果, 但因為太多人參加所以9月29先有結果...

頭兩名根本已經有專業水準...金牌哥2個個名最後都有個''P''字的..冇得唔屈..囧..知點解既人知點解, 唔知既當睇唔到..聽完晒全部, 根本除左我自己哥首之外大部分都作得好PRO..屈機..囧...呢個比賽只睇作曲技術, 因為呢個係作曲比賽, 大部分參賽者都係用SOFTWARE做VOCAL, 總之一句, 我真係唔知自己首野點解可以攞到獎...囧囧...囧..

獎品日後係官網公佈, 遲D先再煩點算...囧

攞到獎, 係就係開心, 好想同THE ASH入面既咁多位一齊分享呢份喜悅, 不過見到而家咁既現況, 我都係無能為力, 只希望終有一日, 大家可以再坐埋係一齊, 去聽呢一首得獎歌, 甚至係更多我係未來會作出來既原創音樂..

2 則留言:

  1. 會唔會有D咩野獎勵GA!~???

    回覆刪除
  2. 獎品日後係官網公佈, 估計同上年一樣都係有個EVENT會搞..不過我諗我都係去唔到...等佢寄D獎品去你屋企...囧, 遲D先寄/比反我..唔該晒..囧

    回覆刪除