2010-09-10

與病魔抗戰

繼阿堅病之後到我病了...
不過幸好還沒開學...
雖然我現在有打兩份外快工,不過非常幸運地今個禮拜都不用去...

話說我是一個很少病的人。
一年大概病一兩次,今次應該是今年第二次病
但不知為何這次我明明發現得很早,未開始病已經開始吃幸福傷風素
結果還是惡化了..........囧

所以今日跑去買台灣藥來吃...
結果藥房給我這種藥...我囧了XD





從未見過透明膠囊的藥...
裡面裝的還是橙色黃色很像巧克力條的藥|||
希望這能讓我的HP回復至正常吧......Orz


當然不少得狂喝水的動作...
希望阿堅也早日康復

2 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 傷風感冒其實係冇藥可以直接醫得好的, 呢個病一定係要等自身抵抗力去令自己好返, 而食藥, 就算係醫生開的(當然效果會比較好), 就算打埋針, 都只係用來壓制住個病, 減輕症狀同等佢吾好咁易有其他並發症例如支氣管炎, 肺炎等等. 一般人如果冇其他並發症, 有足夠休息, 幾日至一星期就會自動好返.

    (囧... 可是阿堅應該都係冇得係病時有足夠休息的...)

    回覆刪除