2010-09-09

好平常的一日

今日係星期四, 一個好正常的星期四, 而星期四公司飯堂的早餐是吃米粉的, 雖然好一般不過對於我來說已經係好好食, 至於個病...好似...嗯, 係好似又好左返d咁, 唯一係食吾到熱氣野, 飲吾到奶茶...囧, 我已經幾日冇買come buy飲la, 明天公司同事又會集體叫come buy, 正在苦惱明天叫吾叫埋一份....

收左工行過d餅店, 決定中秋左右買合月餅同hang一齊食, 最近公司有同事就快結婚, 收左張餅卡, 我e家吾排除中秋前後找一日call返肥強南哥winki你地上來聚一聚, 一齊食下餅飲下野, 如果對面海的主音可以開埋webcam就正了.....不過以上我知係極難找出共同得閒時間, 所以都係等我發下夢算, d餅都係留返比我食算...我吾係灰, 只係理性分析

2 則留言:

  1. 你都係唔好飲comebuy住啦...遲d好番自己買黎飲都得啦XD

    我都好想食月餅...尤其係冰皮, 不過台灣係唔興冰皮呢樣野既...囧
    所以我已經好耐冇食orz
    我lum肥強winki佢地多數都係星期六日較得閒
    你約齊人邊日可以同我同eli講定先, 我會盡量就時間開cam~~

    回覆刪除
  2. 我好掛住D COMEBUY...
    今年無得食冰皮啊我都...只係帶左一盒月餅返去頂住先 HAHAHA

    回覆刪除