2010-09-23

睇來呢到都係剩係得兩條友係到發UP風, 咁我一於發落去.
今日係公眾假期, 走出去食野, 有大半SHOP係CLOSE左, 冇CLOSE哥D都係FULL灑, 唯有去買麵包, 呢輪生活真係好辛苦, 感覺就係身邊好多野好多事都好困擾下, 想汁屋, 今日剛係CLEAN左一次張台, 之後其實又係放返D野回去, 感覺上係冇汁過咁, 前幾日個廚房又滴水, 好彩尋日搞返掂, 所謂THE ASH一年先玩,....(吾好同我講只係練到20日吾夠, 我計埋汁歌, 同之前主音未返都要練住先掛)冇一年都有幾個月先HEA到幾支COVER歌, E家DOIS同CONTS練歌快到阿媽都吾認得, CONTS哥到直頭係我上到去咩譜都冇ISAAC就咁講左一陣之後叫我跟住玩睇佢結他位同自己FEEL下夾左一陣就已經練好支歌, 我練完背灑我都仲未知支歌叫咩真係好笑. 一尾剩係識得係到叫生日快樂有Q用, 生日左, 生日緊哥時個身體係吾係真係會多HP D?定係MP多D?中秋節緊又係吾係真係咁快樂?平時彈吾到D野, 夾吾到GE BAND會吾會因為係到UP兩句好快樂就真係好快樂??吾係到GE野咪又係吾係到, 來吾到GE野咪又係來吾到, E家擺明人吾齊冇可能齊到, 又吾比找人, 吾該好吾好自己找下野自己練下, 或者找第2D BAND玩下咁先, 再吾係夠薑拍下片AR LA, 等人地知你ACTIVE緊先好吾好? 好LA我當你真係HEA爆冇人叫你玩冇得齊人你就吾玩吾練吾知彈D咩LA, 係到打下自己平時生活發生左D咩比MEMBER知下都好AR, 等人知你仲挨緊世界AR, 我地已經冇野有效聯繫到,
互相SHARE下身邊事至少可以有個小交流, 當然如果吾知有咩好講GE, 我估你地大步份都係咁GA LA, 咁就繼續由我係到打LA.
積極對好自己手上的樂器, 音樂, 修好自己個身, 樂觀堅強咁挨世界, 無論返工返學有幾辛苦...囧...冇錯, 你始終都係要返的, 努力挨過呢段萬長的囧TIME, 我E家就做緊, 真係好苦, 擺明係個天係到玩我, 亦都係到玩緊你地要遇到D咁GE BAND, 不過你即管來AR頂你, 我吾Q怕AR. GOGOGOGOGOHAHAHAHAHAHALOL

沒有留言:

張貼留言