2010-09-14

愈期待未來, 愈等得苦惱

又係平淡咁過左一日, 到左今日身體基本上回復正常, 到e家為止失落感一直沒有消失, 現在才是萬長寒冬的開始...為的就是那未來不知會不會再有的再遇, 未來一年..兩年...三年後大家會變成怎麼樣呢??日子一日一日咁過, 大家也愈來愈老, 再想一想到了二三十歲時又會是怎樣? 會不會放棄了band這東西? 再問多我自己一次都係, 我好想可以忘記呢到ge事, 至少可以讓我吾再苦等, 吾再日日失落, 不過就係忘記吾到咁解. 面對咁ge困局同情況, 就算點努力, 都只會係一隊散band, 一隊人手要轉來轉去就來就去, 歌又夾吾到, 甚至練吾到, 冇方向, 冇交流, 冇目標, 有的只係一盤散沙, 跟一個空想出來而且需要長時間等待而且未必確定到的"美好"將來. 怎會吾令我萬分哀傷, 我做什麼都係冇用, 真的, 除左等, 就什麼都做不了...強行做, 效果也不好.

對將來愈係盼望, e家就愈苦. 你愈想the ash搞得好, 反倒就是顯得你自己咩都做吾到.

就到中秋, 一個人月兩團圓的日子, 我還是祝各位生活開心. 你愈可以抽離"想the ash好", 你也就相對地愈快樂了. (不過我講你知我係一定抽離吾到, 特別係那幾刻齊人meet緊哥幾陣, hahaha)
將來大家也只會因為愈見愈少, 愈來愈生疏.

沒有留言:

張貼留言