2010-09-07

今日又好似要開始病

返工時已經開始肚痛, 返到home到e家都仲痛緊而且有點發燒....應該係急性腸炎....搞不好又要病好幾日...e家feel到周圍凍....用水洗手都要用暖水, 個肚好痛, 好脹, 4支冇力....因為有以前的腸炎經驗...所以我都知接下來如果真係病左會有d咩事....個feel就好似就快要死咁, 開門都會冇力....原本想發一post講下阿秋的進化論以及向大家介紹我新買左支日本造的solid top(面板單板)5弦bass...e家睇情況要推遲了...囧

今日連sad歌都冇力彈, 病上加sad超級囧...嗚wa開心的日子幾時先會來.....唉think咁多搞咩...明天仲要返工....

2 則留言:

  1. 我都病左......喉嚨發緊炎應該係
    頭先食左藥, 不過唔知work唔work...
    好彩我係而家先黎病...Orz

    你早d休息啦

    回覆刪除
  2. 今日我都係去左睇醫生...當然係放工後睇

    e家暫時情況穩定..不過就冇得食囧野la

    回覆刪除