2009-12-31

農歷新年band meeting(plan)

繼上次聖誕玩左一次之後, 下次會係係農歷新年前後玩野夾野, 時間暫時未定, 不過預計係會在2010年2月中至2月尾or 3月頭, 主要要夾好大家時間再定, 我遲d會再開post約時間, e家大家睇下我地玩d咩先~

全部野都可以睇譜, 吾一定要背, 玩下only, 當練習有錯吾緊要, 我地只求玩得有feel, 加強合拍度 同 練野有進步. 如有問題, 冇譜, 吾知點練or覺得負擔太大的請call我
冇問題ge就按下邊分配表各自練習, 以我地的guitar pro file為準, 不過到時都可以改ge(我指長歌短歌, 玩幾多段等等野)
你地吾講野就當你地冇問題ga la ha...囧

song a --- he wasnt

vocal: 阿0
guitar1: 阿蕾(拆聲, 掃power chord)
bass: 肥強
drum: 阿堅
guitar2: 南哥(清聲, 掃open/bar chord)


song b --- complicated

vocal: 阿0
guitar1: 肥強(拆聲, 部份guitar solo同掃power chord)
bass: 阿蕾
drum: 阿堅
guitar2: 南哥(清聲, 掃open/bar chord)


song c --- 陽光宅男

vocal: 阿0
guitar1: 肥強(拆聲, guitar pro file入邊的GUITAR one, 主要為掃power chord)
bass: 阿堅
drum: hang
guitar2: 阿蕾(拆聲, guitar pro file入邊的GUITAR two, 有單音伴奏, power chord同guitar solo)
keyboard: 千


song d --- 戀愛ing

vocal: 阿0
guitar1: 阿堅(清聲, 掃open/bar chord)
bass: 肥強(guitar pro file冇bass譜, 請用guitar1的chord的至低粒音來跟返佢彈, 吾明問我)
drum: hang
guitar2: 阿蕾(guitar pro file入邊的guitar2, 係拆聲的單音伴奏)
guitar3: 南哥(C大調即jam, 清聲單音伴奏)
keyboard: 千


glamorous sky english version(夾nana個調, but唱英文注意)

vocal: 阿0
guitar1: 肥強(拆聲, 掃power chord)
guitar2: 阿蕾(拆聲, 掃power chord)
bass: 阿堅
drum: hang
guitar3: 南哥(C#m調---五線譜有4個升號, 即jam, 拆聲單音伴奏)
keyboard: 千

----------------------------------------------------------

另外如果meet到eli, 會同佢夾:

glamorous sky, 樂器手同上面差吾多就得

心の花を咲かせようacoustic版 --- hang打鼓, 阿堅掃木結他chord, 南哥jam音(E大調, 五線譜有4個升號), ***optional另加keyboard比千彈(hang會盡力同你講點彈)得就得吾得就算因為時間好似太少, 另外如果eli可以彈唱到, 我就會彈埋bass, but請及早通知我以等我有時間預備bass點彈***

泪のムコウacoustic版 --- hang打鼓, 阿堅掃木結他chord, 南哥jam音(Bbm調, 五線譜係有5個降號)

以下吾知eli like吾like玩埋, 唱ge就玩埋呢d如仲有時間:

タイヨウのうた(G大調) --- 玩法請1月找個時間大家開msn會討論
Endless Rain acoustic 版(G#m, 其實即係Am降一格)---呢個我識彈木結他chord, eli唱到就玩得, 另可外加hang同南哥夾埋野.

以下為中佬同大佬歌曲//...囧

吾知阿玲或eli唱吾唱the hell song, 係就可以玩甚至合唱都得, 我彈結他, 叫肥強練bass, hang打鼓.

此外就係最終高難度挑戰

driver's high --- 呢個我可以彈bass, hang打鼓, 南哥要擔當lead guitar同guitar solo, 另外阿蕾彈前前後後哥幾段單音(南哥要掃chord哥幾到一定要2支結他), 再睇eli like吾like唱. 得ge exp一定升好多.

3 則留言:

  1. 我買左機票~ 2月5號~26號
    我會同大家一齊YO!

    回覆刪除
  2. the hell song我應該ok

    回覆刪除
  3. 咁大家加減練la..到時玩下好似聖誕哥次咁就好feel, d野吾使一定準備灑全支, 玩到幾長就玩得幾多得幾多. 反正大家平時都係要找野練.

    回覆刪除