2010-01-01

哈P new E牙~~~~

請講出大家ge新年願望~~~
蕾:我要增肥~haha
秋:我同你相反XD 我希望減肥成功hahaha 同埋希望The ASH越黎越進步 YEAH 新一年新開始 大家加油呀~~ FIGHT~~~!!
PENNSON : 增肥!!!!!咩都唔要啦!!!我要增肥/_\!!!
堅: 希望所有人健康, 就係咁
山:新一年希望大家穩到新目標,身體健康~
0:我就貪心d要兩個願望..第一個係希望順順利利畢業~~!!第二個係希望快快翠翠減肥~~!!

1 則留言:

  1. 囧///有一半以上都係同肥瘦有關....不過呢個的確係ok重要, 因為都係同健康有關...

    回覆刪除