2009-12-14

一個好正ge 夾band資料網

我e家係差一set work ge pa系統咁就差吾多買齊野la, 打算等復活節通利個減價買, 我不斷找資料, 今日比我找到個都ok多有用資料ge網講好多夾band野, 大家有時間請see下, 識左就係自己ge la, 呢d資料係澳門都吾係咁易有人講到比你知...囧

http://teacher.sju.edu.tw/~jasson/index.htm


以下係該網站其中一些文章(部份):

如何組團

如何組團?這不是廢話嗎?找幾個人來負責不同的樂器不就得了嗎?哈哈,沒這麼簡單,找團員比找老婆還難哩!

兩個人都喜歡通一種音樂,就很難碰到了,不要說還喜歡不同的樂器,能夠互相配合,然後對歌曲的感覺還要一樣,而且還不只兩個人。在現實的社會裡,幾乎不可能找的到。所以維一的選擇是去找能配合,不要事事堅持己見的人。這種人就夠難找了。

如果幸運的話,在朋友當中就剛好有這種人,那太好了,否則情願找技術不太好,但較能配合,願意練習,慢慢進步的。這會比......(請上該網睇)

pa系統基本架構

最早開始所謂PA只是用來放大唱歌的人的聲音,可憐的吉他手只能靠自己的擴大器。很難想像在Beatles的時代,必須靠著Vox只有三十瓦的輸 出,來面對上萬的觀眾。其實當時的PA也不過只有幾百瓦,當然Beatles的樂迷完全聽不到他們在彈什麼,唱什麼,但沒有人介意,因為大家都忙著尖叫。

曾幾何時,PA已經變成動輒上千瓦,擴大機的瓦數......(真係好有用, 我希望你地都可以睇下, 難得係中文...haha)


我至鐘意佢呢句haha...
一個團一定要以歌手為重,如果你需要在一個好吉他手和好歌手之間做選擇,情願選好歌手。唱歌雖然可以練,但天生的成分還是佔大部分,而吉他卻是可以練的成的。因此有個好歌手,再加一堆肯練的團員,你就成功了一半了。

5 則留言:

  1. 主要睇左吉他同組團果度~其實我真係好幸運第一我唔係勁~上年11月27號~先開始學,就可以組團出SHOW~~最~最~最開心係好似打機咁~成班99 LV 帶我呢個岩岩10LV轉職GE新手~但我最失落果陣係問啊堅~我算學得快定慢 啊堅講算慢... 自己覺得哂左咁多高LV帶我都升得咁慢~另外 我地4個主音真係好好好正一次有咁多個咁正GE主音,~無人會為左聽BAND隊伴奏而入場睇SHOW~主音真係好重要!! 我聽聞啊HANG都識唱~好想見識下丫~
    其實第一次見到ELI 有D嚇親~ELI好活潑,同埋有次練果陣 你對我講過一句"聽拍子~!!!"之後再立刻唱翻~我果陣真係好囧~最後就係啊堅的一句"我唔會放棄你地家~!" 唉...自己真係有D囧~ 依家翻大學~時間比較多,希望可以追近D我地GE LV 我真係成日覺得唔好意思~要啊堅,HANG你地幫我汁歌改易
    最後~!!! THE-ASH~最高!!

    回覆刪除
  2. 你放心la, 就算你點慢都吾慢得過我...囧, e家除左團結, 其次就係技術至重要, 而且技術之中, 基本ge野係重要之中ge至重要ge野, 來緊一兩個月我想同大家一齊鞏固返下手型先, 因為我自己都好大危機下...你都知要彈得快, 右手picking時係要用手腕上下move而吾係用手指move...我一向都主要係手指move多...所以我好難再提升我picking的速度, 你地都係千其吾好好似我咁, 我e家都日日練用手腕la, 希望來緊幾次大家可以交流下~

    回覆刪除
  3. 山並~ 睇到你咁講我真係好感動...其實資質唔係最重要, 最重要係心機, 有比心機終有一日一定會彈得好好架^^ 就算一個人彈得幾好, 佢冇比個心落隊band度, 幾好都冇用~ 我記得出show前你有次係大家夾完之後仲自己一個不斷咁練練練, 你比既心機同努力我地都有記在心中架!! 所以好好加油~ 大家都會撐你的~~

    係呢度亦都要多謝The ASH既咁多位重新比左一個咁溫暖既家比我...有你地我真係覺得十分幸福&幸運~~:D

    回覆刪除
  4. 我又發下言先~~~~
    我唔評論各位有無天資或乜乜~ 我都唔覺得自己係好得去邊
    我小三開始唱歌,唱左咁多年先行到黎呢度
    只係我起步比較早,同埋都係呀堅個句 「因為無放棄到先可以進步」
    前路一齊行,有人停左步都好,
    我地都唔會自己走先,會一齊拉返跌低左ge人起身
    然後再一齊進步
    前路係點真係無人知,可能有日跌低ge係我都唔定

    回覆刪除
  5. 其實你地所有人都仲有排玩, 係band到係我自己一個特別大左你地幾年, 其他你地都係同一個年齡層, 真係有心玩, 幾年之後你地變到我咁大一定已經ok勁.

    講返練野哥到, 我決定e家同你地改變一下練野方式, 打後幾個月我都係集中同你地狂練基本野, 我打住鼓你地跟來練, 包括chord同單音ge基本野都練, 就好似學功夫咁打好一個穩固ge基礎先, 我會特別care個手型 and 請放心, 我地會一步步來, 慢慢一定有進步. 而除左練呢d野之外, 就係中間夾集幾支歌練下咁, 等大家間中可以夾下band. 不過一切以基本功為主.

    回覆刪除