2009-12-23

真相始終係要講出來

吾好意思, 係大時大節post篇咁ge野, 呢到成日都係好似得我呢條on9仔係到up d無聊野, 咁我又再up多次la吾差在, 以前up上來全部都係報喜不報憂, 咁樣自己係到騙自己..
我自己一個能力同時間都好有限, 吾好成日剩係得我一條友係到叫你地練咩就練咩, 叫你地move一下就先有50%機會會move一下, 隊band大家都有份
仲有吾好只係自己鐘意d歌先玩, 吾like就好似完全吾想主動掂咁吾該, 叫你去睇下佢都好似要求你十年咁
吾好覺得來練野好似係向我報到同交貨咁, 你地知吾知要group到幾個人可以係一齊仲要有場玩吾使錢係幾難, 吾信你自己上網找下, 睇下有幾多人彩你基本上都係頂多add到個msn之後就冇下文
冇料ge吾該真係要花時間練野, 有料ge又吾好意為自己真係好勁, 吾使點理d野, 即係都係要練, 吾練點夾ar大佬
有冇料都好, 你地都係冇心為team人, 或者可能係你地吾知點做la又可能係以為次次有我call你地就ok其實e家好pk我講你知
你地知吾知除左練野之外, 練野其實係band ge小兒科, 真正要煩ge有大把野包括時間, setting, 同步性, 有咩節目, 有咩野搞...
你地咩7意見都吾比我, 得我自己一條友係到開地圖, 我開好左你地先行有怪基本上又係我打先exp就平分
我地大能獲在吾齊人同某d人冇辦法齊係咁ge情況之下真係好好好好好難搞好多野我都被set死左咁
好la, 一個個講, 兩個主音, 基本上地點吾同已經冇野好講, 你地要走係冇得選擇ge, 雖然係咁你地都係經常性係blog ge活躍份子我知你地係好有心想隊band好不過自己吾係macau所以你地基本上只能得個睇字, 比係我都一樣做吾到d咩, 所以冇野講, 只能怪命運吾好
強同蕾吾該真係努力練好d拍子拍子拍子, 吾該, 練野吾好一尾彈就彈到自己至快ge speed, 彈得快係好but你彈都係彈到音勁吾好聽呢d你練吾到野吾該你真係開住個guitar pro自己set d野set好speed慢慢練, 得自己一條友係到亂彈冇用你夾band咪又係要夾入個drum beat到, 平時就算你彈到你都係彈到拍子錯7灑到夾到同人夾時所以就即炒la, 真心同你講吾該由慢練起, 彈得吾好聽吾該放慢speed, 冇人想聽到你彈到一舊野咁
點解吾可以有時間研究下個guitar pro, 我自己又係冇人教我, 用用下都係咁用吾該得閒試下自己對多d佢
我至想ge係個個可以獨立ar吾該, 吾該快d學識到大家想練邊支歌, 就自己搞掂哥part ar, 我吾係要彈得難, 彈到足原曲咁. 我要ge係彈得清楚吾該
仲有hang基本上我覺得你比某人仲要囧, 樂器明明放係你面前日日對住你你都可以只係掛住打機你連掂都吾掂下佢除左我叫你練下你先好冇動力咁係到練幾次練完就當比交代我咁, 你知吾知我好心痛, 做人完全吾主動, 真係我同你講人大左好多野都吸收得愈慢, 你自己係到浪費時間我冇野講, 個blog開左到e家為止完完全全冇打過任何野點解會咁....係吾係我對你期望太高了?我可以講e家分分鐘練野練得至少哥個係你
阿千基本上我覺得係冇心玩, 你繼續推我吧
睇完呢篇野你地嬲係正常我自己都嬲我自己, 我真係好cheap, 肥強我搞成你咁我成日都係到問我自己係吾係我帶錯灑你.
基本上條樑斷埋, 隊人就玩完ga la, 吾好以為我地搞得愈來愈好, 我已經就快心力交碎, 我好想哭, 更加大壓力到想掉支結他落地下, 究竟我下一步應該點做...冇人可以答到我
的確係比找老婆還要難

總結就係你地大部份都係想夾band的, 不過煩ge野/自己冇興趣ge野就吾想理, 咩野都係等我主動推你地我一條友跟本推動吾到你地全部人

我仲有好多野想講, 吾知點講, 好吾開心, 你地就食花生

我已經盡心盡力盡灑力, 可以做ge我覺得應該要做ge都做了, 錢又出了, 力又出了, 基本上呢篇野我至想罵ge就係hang, 我 對 你 好 失 望 !

吾好以為我打呢篇野打得好爽, 我句句都打得好心痛, 但真係要講出來

我尋晚未打完, 今日再打, 以前你係日本你話你咩樂器都冇, 冇琴冇鼓就係得結他你都會練下野拍下片放上youtube, 又講如果返到澳門就咩都好做好多, 我期望亦都好大, 為左夾band, 為左盡量有個好ge環境等你同我都可以玩到呢d野, 我一直努力盡自己最大的能力將個home搞到盡量可以夾band, 等你不用一定行出去第2到先有得夾, 結果你返左來, 換來ge就係e家我吾知點解你自從返左來之後就只係打機上網, 樂器就日日放埋一邊掂都可以吾掂下(除左我叫你), 明明環境好左好多, 你卻向後倒退, 其他人我feel到都多數都係有心無力, 但我就知你係有力無心多過有心無力, 點解會咁, 點解會咁, 好la我吾講練野玩band, 我返左工個home就冇人執野, 次次就剩係等我weekend用緊有ge時間去執, 全home至dirty就係你部電腦周圍, 我睇死你d卡過多幾年咪又係好似以前d數碼暴龍卡咁放埋係櫃統永世都吾再take返出來, 我地父母照顧得我地好, 搞到我地冇動力做人包括讀書時吾找part time, 吾識朋友, 而我亦覺得我照顧得你好好, 我同人講我成日去超市就係買野比你食, d人已經覺得我對你好好我e家真係覺得我好on9, 如果你日日有心放一個鐘入去隊band ge野到我已經好開心, 不過你永遠係一日打機上網十幾個鐘玩下卡而吾會找時間出來為隊band, 隊band ge去向之後要點行基本上你覺得好似吾關你事咁, 搞到e家咁我真係覺得我返去開工開ot我都吾想回家, 吾係我覺得打工好easy好舒服, 做我呢份工係辛苦ge不過同事個個好好人性格好好所以就一直有動力去做野相反e家一到weekend一返到家一返到band一要搞練野我壓力仲大過返工, 返工有野吾明至少可以問同事問上頭自己吾使煩, 隊band有d咩風吹草動, 所有問題我吾知點做時都係要自己解決, 解決or應付得吾好就人人吾開心我自己就更加吾開心, 點解有人有d band得3條友已經可以玩到好high我地咁多人就咩都搞吾到得個囧係到? 老實講e家咁ge死樣練野再吾有突破, 下年場show分分鐘吾夠時間練, 我8月已經冇假, 得weekend可以練, 哥20日入邊應該吾會係last一日出show, 即係得十幾日練, 而十幾日入邊至多都係得一個weekend, 其他時間我都係要返工分分鐘要ot連晚上都冇得練你地知吾知...係吾係要我辭左份工你地先安樂...我以前有個真係e家覺得極之冇可能ge想法就係我細佬可以代替我做ge野, 等我將來返工(因為我以前知我遲早一定要返工)佢可以帶住隊人因為你技術係比我好好多執歌都比我強好多不過e家原來你性格, 我就係冇諗過你性格係完全冇可能做到呢樣野, 係連幫我都吾得, 好la我e家真係要返工, 係full time吾係part time, 我放入band ge時間一定係少左好多即時, 好多野我想做都做吾到因為成日要準備最多ge精神係份工到, 我已經完全吾介意係金錢上支持band的需要不過時間我一定係只有每日的24小時同埋我e然係得一個人2隻手好多野我變左做吾到. 係到我要讚下南哥因為你一直都沒有放下你自己支結他, 即使你又要返學又要返工, 你有時間都會主動上來仲問我地使吾使買m記. 對於hang你係我恨鐵不成鋼, 或者我地性格真係不合, 如果南哥同你換轉身份居住地點我估你一早已經冇band夾, 你連來都吾想來街都吾想出, 你即本做咩野都被動一世la, 你冇希望ga la. E家我返工出去挨世界返到家卻係亂成一舊囧咁, 要買咩公共野都係我買, 你永遠只會買你自己用來娛樂ge野, 不過有到好就係e家搞到我覺得返工相對好happy我呢份工一定長撈我一定會save到錢到時我有錢做好多野都得,

8 則留言:

  1. TO:啊堅

    雖然我進步得很慢~但我還是會努力下去,你曾經說過堅持下去幾年之後就可以變成好似你咁了.我會一直堅持落去~因為音樂已經成為我生活一部分~謝謝你~另外我個人不是想挑戰難度高難彈的歌但我怕你一直以為我只會口頭說努力但沒有努力,我想証明我是有努力.謝謝你~我現在改彈容易的彈法希望拍子能跟上去~更加不想你失望~你所說我的問題我都知道的,學結他好多人都話係靠自己練~你已經俾左我好多野~但只係我自己羅得唔夠多~多謝你送這份聖誕禮物俾我自己依家面對翻自己問題我依家唔會再追求彈難D同彈得好花巧~我要回歸翻練好拍子!!
    希望所有野你都唔好太自責,可能我並不了解你所擔心的問題但如果是你應該能戰勝這份壓力,另外希望你能守承諾"我唔會放棄你地"我並不知道所有人的想法~但我不會放棄.師父的責任是令徒弟成長而徒弟的責任是成長到能肩付起師父.別忘了我們的名字THE-ASH,就算啊堅師父依家死心都係死灰,一定要復燃~!!

    祝:
    聖誕節快樂~

    BY:
    一直當你係師父的山並

    回覆刪除
  2. 千錯萬錯都係我錯,
    屋企咁多野係晒到都唔練野係我錯,
    我太被動係我錯,
    搞到屋企好亂又唔執野係我錯,
    D錢用晒係自己身上係我錯,
    平時你已經夠多野煩我既存在令你煩上加煩係我錯.
    就算我而家係到打幾多野都好, 都係錯左,
    但有幾樣野我好想了解下,
    你話完全冇可能幫到你,
    冇錯,我完全承認我係咩都冇幫過你.
    但我好想了解下你想要搵一個點樣既人, 同埋要用咩方法去幫你, 係邊一方面去幫你.
    (我好清楚自己而家係完全幫唔到手不但止仲令你多左好多其他野要煩, 我既意思只係想了解一個點既人先可以幫到你, 唔係話自己想幫而幫唔到係到推卸責任)
    另一樣野係, 我自從反左澳門就成日都唔練野,
    諗反轉頭, 其實我係日本好似一直都係到彈緊結他,
    又拍緊片, 但我唔承認哥時所做既野有對我係音樂方面有好既影響, 我係指技術上根本就冇好過, 而且仲搞到PICK都唔用係到亂彈, 根本只係得個玩字, 完全冇野練得到, 哥時拍片所彈過既野只係過左1個月就已經完全唔記得晒點彈, 根本又係浪費時間, 同而家冇分別.
    (我咁樣講唔代表我而家日日係到玩又唔練野係岩, 只係講緊我好似以前咁練法根本都係冇用, 明顯係方法上好有錯誤, 我好想知道正確既方法到低係點, 但一直都搵唔到而且好迷茫先會一直係到玩去麻醉自己)
    最後一樣, 你話已經睇死左我,
    咁我已經冇野好講, 既然你已經睇死左我.

    回覆刪除
  3. 我認我真係退步左好多,,
    但係我5係5想練..
    10min係有..但係屋企環境太有問題
    我電腦係廳
    吾用headphone嘈住d屋企人
    我用吾到guitar pro練..
    我暑假戈時覺得自己拍子還ok..但係我e+覺得自己好似連唯一的長處都冇埋...
    如果可以我抽再多的時間出來練都可以..

    我5知你係咪講緊我..但我一直5係交緊貨
    而且我一向5係成績好ge人
    我要係學業同band之間搵平衡點
    我都有d無所適從
    可能讀書真係令我太辛苦
    我連d成績都未搞得掂
    E+我好似2樣都5得咁......
    我一早估到e+會係最難捱ge時候
    因為我一早估到自己會分身不暇
    我見到你地一直進步我就不停咁退
    我好慚愧..

    我要多謝你打你ge心聲出來
    以後有咩講出來..大家一齊分擔解決

    我地係一TEAM ga!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 總之我要ge係不要太堅持己見同不要只玩自己喜愛ge野ge人, 要肯去練習, 練習ge意思係要練到得自己一個人玩的情況下都可以練到咩都吾開之下彈返灑自己要負責哥part野出來, 而吾係彈彈下或者打打下吾知去到邊, 個心入邊一定要知支歌去到邊, 因為你地要預左大部份時間都係冇主音唱, 如果習慣吾到就一係克服佢, 一係就吾好玩la. 不過難度我再講多次係吾使彈得好難不過有beat要跟時就一定要盡量跟足跟準, 結他ge吾該除左要準之外仲要盡自己至大能力去確保下下都係彈得清清楚楚而吾係彈到g g g聲吾該, 仲有我吾反對同埋應該係好讚成所有人可以吾止夾一隊band, 如果找到其他band夾可以夾多幾team如果有時間有機會. 因為咁可以同多d人交流同進步快以及增加見識. 當然吾好走人就得la.

    以上係同全部人講
    以下係同hang講, 你講吾知方向我吾該你同南哥一齊去學結他, 佢知邊到有勁人教總之一定勁過我地9條街, 你同南哥一齊去學係2人班所以可以抵d同埋學費你吾想出可以問我take, 你大把時間吾該有空同我得閒clean一clean home所有amp同drum, 以及你自己電腦周圍的清潔問題, 除塵紙已經買左自己想下方法點用吾該.

    以下又係同返所有人講吾該吾好當我係你地唯一ge對話聯絡人, 吾好只係有咩都只係找我之後就好少同其他人talk野, 我真係就快chi線.
    最後一樣, e家地區分隔就一定ga la, 想搞好多野都搞吾到, 唯一可以做ge就係拍多d片up上網 點解我成日要拍片係因為有片有真相, 可以一點一點save下來, 你地係年年都要出show的, 吾該吾好怕拍得差, 所以以後吾該大家合作d我希望拍多d片, 中英文歌可以練左比係本地的主音唱 日文歌冇人唱可以拍左冇人唱版先之後彈比對面搞掂佢吾該, 差就一定係差ga la不過進步空間係有就得, 睇野睇將來, 我自己至少有一半ge youtube片都係好差的拍得, 不過我冇怕過我係光明正大比人睇差就差囧就囧我有進步就得, 至於要拍d咩歌吾該以後大家主動d開下會講下分享下有一致決定就去馬吾該, 咁e家初步我想ko左he wasnt同complicated先. 星期6再詳細討論吾該.

    我 e 家仲 係 好 down

    回覆刪除
  5. 我原本都唔想講野...

    但我真係有好多野想講,請原諒我其實而家飲醉左同埋岩岩送左個FD入醫院。加上見到呢d文我真係不知所措。

    呀堅我知你真係好忙....同埋真係好似所有人都只同你講
    相反地、我好介意好多野大家都唔同我講。
    所謂你睇我好我睇你好。

    至於hang ge事,我相信係好多人都有經歷過ge低潮點。
    做任何野都搵唔到動力,一日最後無所事事..同搵其他野做麻醉自己。
    我成日都有...仲好嚴重、仲曾經比我roommate叫我去睇心理醫生
    當一個人真係down左ge時候唔係你話叫佢行就即刻走到比你睇。
    呢種心情我好明白。
    我之前都講過,一隊band入面隨時都會有人跌低,
    但係呢個時候唔係見住佢跌低都夾硬踢佢幾腳佢唔陏就罵...
    你可能真係好鍚個細佬同埋好照顧佢起居飲食好多野
    但我希望你可以睇得通透d、
    點解唔練唔想練...每樣野都有原因的
    呢d時候應該要拉返佢起身而唔係踢佢行

    可能我咁講大家都唔明呢種感覺係點...
    無錯...我呢d係病態..
    大家無病係唔會明

    講多一句、我已經好耐無聽日文歌
    最近練英文同德文歌
    因為我係德文度搵到d動力
    試問無動力又點推得陏一架車何況係一個人
    動力唔單止解起居飲食...
    動力係心靈上ge野
    所謂心病還需心藥醫、
    你比d時間佢搵返佢ge動力。

    我講到呢度....
    當我醒ge時候好可能會del左呢篇野

    同埋最後我希望大家有野要同我講!
    可能大家平時見到痴痴呆呆咁
    但我會盡力比d意見大家
    我係一個有用腦黎諗野ge人

    回覆刪除
  6. 其實我地5係咩都只同堅講,
    只係咩都係個blog度打je,
    我好似自從開左le個blog之後就冇同members msn過
    齋係個blog度打野(而且多數都係meeting)
    所以5洗介意ge~

    而且我完全明白你講戈種感覺
    我都有過抑鬱症
    所以好有同感

    回覆刪除