2009-12-05

練band meeting 09年12月12日/ 13日

今次希望可以夾到下哥兩支野(部份都好), 我應該會call埋阿玲來, 睇佢得吾得閒
玩得7吾緊要, 吾得可以慢慢試, 一定一次比一次好的

另外如果keyboard手夾到時間都可以來見下我地, 總之今次請所有人打下自己得閒時間先, 睇下幾時大家都得閒. 今日新的amp已經運到, 非常正...將來等我買埋set pa野就爽爆.

仲有, 今次阿蕾吾該帶返支電木bass來我同佢換一換弦先, 之後你會覺得好彈d應該, 包bass弦已經買左...我買靚野, 3xx mop勁貴囧

同埋pennson如果你去交收effect哥日call埋我please...我有得save分haha~


大家打下自己得閒時間:

阿堅: 星期6 --- 3點至6點, 星期日--- 2點至5點
山並: 星期6 因星期日下午要返大學~
蕾 : 星期6學校話要參觀廣州科技館,星期日不幸地被抽中行百萬行....TAT....sorry~~i can't come

ok, 咁e家不如推再下一個星期la, 即係12月19日個weekend, 因為我問過keyboard手都係今個星期吾得閒, 馬上開左新post先.

5 則留言:

  1. 12月10號!!!
    我就下d 時間睇下星期六 日黎唔黎到先!!
    好耐冇夾過啦!!!!!!

    回覆刪除
  2. 上個禮拜學校搞event
    我set左成日音響~又學到唔少野了 haha :D

    回覆刪除
  3. 十年冇見過南哥la.....=口=
    話說那個bass$3000+
    e++埋弦$300+
    咁咪差不多$4000??!!.......omg!!!!!!
    堅,我會比心機練ga la(哭)

    回覆刪除
  4. 仲有個袋都幾百蚊haha

    其實木bass一向都係冇咩千幾蚊ge型號, 一般都要幾千先有, 可能生產線比較少, 係澳門真係冇咩人有機會彈到or會買木bass, 所以好好玩下佢la~

    回覆刪除