2009-12-25

練band meeting 聖誕節前後(備忘)

關於明天的meeting我update左d野我怕有member睇吾到所以將update左ge野開過新post等人易睇d

******阿蕾吾該帶返支木bass來, 我今日買左支5弦電bass, 所以木bass會放係肥強到, 之後原本支4弦電bass同埋個細bass amp就放係你到, 明天3支bass拍返張合照先******
******阿0明天記得帶返頂黑色帽比我******
******另外明天來ge人係會有聖誕禮物, 係d咩明天先講******

請再向下睇多次個full post以知道時間....囧....為左易明d, 我係到講埋時間係星期6下就3點半

and...肥強千其吾好帶結他來, 吾係你會帶吾到支bass走, e家你同蕾都有bass係手, 我吾係迫你地練...只不過係等你地有多樣野feel下, 當然係以你地ge學業為先la, 仲有蕾如果可以ge帶埋你個調音器來, thanks

2 則留言:

  1. 其實我想等啊堅換支新電BASS果陣收購你支舊電BASS~OR自己買初學者果個套裝BASS~ 但因為今個星期要買相機~囧 大學要學廣告攝影....所以未打算入手新樂器~囧~ 如果可以分期付款我想買你支電BASS & 細BASS AMP

    回覆刪除
  2. 咁明天齊人上到來我地再talk下點分配la.

    回覆刪除