2009-11-13

搵到工

我今日終於搵到野做, 係新葡京會計部做account receivable clerk(已簽約), 咁即係下年我地ge音響裝備將會大大加強(如果我冇比人炒..囧), 以下就係我係下年復活節前應該會買入ge野haha~

1. Yamaha DD-65 Digital Drums
呢個係第一樣一定要買到ge野, 下年我吾會再帶上次同人節出live部電子鼓...
人地都係咁用, 我地冇理由吾得ge~
http://www.youtube.com/watch?v=jb-mSZagdqs

http://www.youtube.com/watch?v=BM7BFUU8Svg


2. Yamaha STAGEPAS 300 Portable PA System
呢套係一個小型pa system, 打算比主音同keytar, keyboard用來擴音


3. Fender Rumble 60 Bass Combo Amp
e家係得bass amp太細, 現時ge得15w, 要買個大d ge, 60w就差吾多la


4. Line 6 Spider IV 75 75W 1x12 Guitar Combo Amp
為左配合ELi彈唱, 所以將會買入多一部結他amp, 呢部有75w, 同埋現有的120w一同帶去下年出show, 30w的就做後備


5. Shure SM58 Mic Two Pack with Cables & Stands
呢個吾使我講點解要買la, haha~冇呢個牌子當然會買第2d牌子


6. Boss ME-20B Bass Multi Effects Pedal
bass effect有錢就會買埋

呢到加埋我估要成一萬六mop, 不過只要我吾比人炒一直做到就好快買到haha, 到時我地的裝備將會大大加強~ 我target定下年通利復活節大減價就會買...今年聖誕減價就太趕了haha...

2 則留言:

  1. 你做會計部我下學期管理會計唔識可以問你haha
    期待下年番黎會見到d新設備呀~~:D
    工作加油!!

    回覆刪除
  2. 我都要草錢...但草左咁耐個崩都未有 hahaha

    呢種鼓個size應該同你屋企個部差ok多wo
    要同時熟習兩個唔同size ge鼓唔會好難咩???

    回覆刪除