2009-11-29

歡迎 千 加入我地band隊

經eli介紹佢的fd 千 , 今日開始正式加入我地作為keyboard手. 咁樣e家我地解決左好多人手分配的問題了, 大部份歌都變左可以由hang去打鼓, 我彈bass, 不過如果要夾到某支野, hang係哥支野係做左男主音同彈結他哥個, 我(堅)應該會打鼓, 咁bass依然係要係結他手入邊找一個出來, 當然, 蕾 同 肥強 你地除左正常結他訓練外, 慢慢會有bass同鼓玩下(其實開始緊la)..

仲有係如果可以ge話, 我想睇下有冇方法係幾個月內成功買多部yamaha keytar, 我比錢冇所謂, 我想比eli練埋, 吾係到時玩某d大製作好似哥支野咁hang係中間, 秋xx同eli係左右, guitar , guitar, keytar好似有d囧, 如果係keytar, guitar, keytar就型la, 左右keytar可以彈返一樣野都得or吾同又得, 都係睇到時想點玩. 大家不防比下意見.


秋莉蓮 提到...

非常好既idea...hahaha
keytar一係就難搵, 一係就貴到死...
不過如果ELi都有就真係正~~~
睇情況啦, 我覺得如果係guitar guitar keytar呢個陣形都唔差既:D
再唔係我有個idea係風琴...都係單手為主, 不過我lum都要學下點用...風琴同keytar個價有得揮, 不過一定易搵過keytar...

同埋...叫我秋就得架啦XD 省埋打xx兩個字既時間...haha

歡迎千加入我地~~~


from堅: ok, 咁睇埋eli有咩意見先, 如果風琴用到都正, 比guitar,guitar,keytar好, 我指隊伍有型度

我幻想緊到時陣勢...囧:

...................(電子琴) .................................................(鼓)...................
..(bass)................................................................................. (guitar)..
..........(主音+風琴/keytar/結他).. (主音+結他).. (主音+keytar) ............


.............................................................觀眾..........................................



再update: 頭先我(堅)同秋talk過, 我決定如果eli你覺得冇問題, 我想比2千至3千mop你去日本bid部keytar自己練下先, 如果你2月回來就好易比到你不用去銀行搞, 其實冇咩野ga, 我成支電木bass(支野3xxx蚊都係咁放係阿蕾home長期比佢練. e家睇下你點覺得

4 則留言:

  1. 非常好既idea...hahaha
    keytar一係就難搵, 一係就貴到死...
    不過如果ELi都有就真係正~~~
    睇情況啦, 我覺得如果係guitar guitar keytar呢個陣形都唔差既:D
    再唔係我有個idea係風琴...都係單手為主, 不過我lum都要學下點用...風琴同keytar個價有得揮, 不過一定易搵過keytar...

    同埋...叫我秋就得架啦XD 省埋打xx兩個字既時間...haha

    歡迎千加入我地~~~

    回覆刪除
  2. 多樣野練梗係好~
    呢個KEYTAR除左貴仲有數量都好少...
    我會定期留意下有無平野出~
    如果秋得閒係台灣可唔可以幫我留意下...

    同埋一個問題....我短期內都拎唔到兩三千蚊出來 ><
    雖然打緊2份工...
    但生活之外我仲草緊錢買結他 :P


    ~ANYWAY
    千歡迎歡迎~以後就係一家人LA >V<

    回覆刪除
  3. 咁睇下你下年2月返吾返來la, 如果係返我俾錢你買住先, 日本應該長期都有人放哥部野, 我估3萬日元以內應該買到, 當然, 亦可能有機會再出現多次好似秋莉蓮哥次咁正ge機會ge...不過就要成日留意住lo.
    anyway, 最重要都係睇你想吾想彈哥部野la, 真係吾arm feel就彈返結他lo.

    回覆刪除
  4. 我2月返呀~~~~ 等唔切了 >v<

    練多樣野我當然ok la~

    不過要用多幾千蚊就....ummm你諗諗係咪真係有咁需要
    其實keytar用途唔大同埋只可以彈到單音

    或者我地可以用呢幾千蚊發展係其他新奇d ge野度..
    我以前玩過敲擊、仲可以諗下呢方面
    木琴就太大部同埋好貴la
    bells個d都好細部...雖然我唔知幾錢

    回覆刪除