2009-11-05

下星期六單挑 有變!!!

下星期六我將會被強大而又凶狠的企業考試單挑!!!又會在上演一場慘戰!!!
我軍軍心未定 傷兵其多!! 而已戰鬥力大不如前!!
但我軍將會極力抵抗到底 直至最後的一粒子彈!!!
請為我星期六的大戰祝福!!

from堅: 你係吾係指你個presentation?? 囧...下星期6即係11月14日??地球決賽哥日?
PENNSON: YES!!!戈日到我死亡!!!

2 則留言:

  1. wakakak...下星期六會被強大而又凶狠的企業考試單挑~!!!咁你要加油啦~~~

    回覆刪除
  2. 果日剛好係我係考試海度逃出生天既日子...你同地球都要加油XD

    回覆刪除