2009-11-24

練band meeting 09年11月28日/ 29日

定期練野, 夾到時間就來

阿堅: 星期六 3點至5點, 星期日2點至6點
蕾:星期6,日都ok~~~
山並:星期6 (身分証已拿回)


OK, 就星期六, 下就3點練野, 今個星期日日開ot囧


另外想講一下秋莉蓮如練到keyboard, 下年可以找某d歌當keyboard手出show, 我地吾多夠人玩結他以外ge野...囧, 當然唱埋時就用keytar, 即係用keyboard時就吾唱but可能彈難dd...

from秋: 如果唔係太難我應該ok...即係好似boys be咁果d我都ok...不過更大問題係部keytar得32鍵...都幾難練到野...囧 睇黎我要儲錢買定個接疊式keyboard...

3 則留言:

  1. keyboard不足時找我都得ga, 我有琴可以練 :D

    回覆刪除
  2. 咁樣......睇尼●MEMBERS戈度改野la
    VOCAL/KEYBOARD:ELi、秋莉蓮

    回覆刪除
  3. YA...XD 其實ELi既keyboard仲勁過我haha

    回覆刪除