2009-10-07

Yamaha SHS-10 Keytar入手~~★

歷盡千辛萬苦...
終於買到呢個Keytar了...Orz
點解咁千辛萬苦呢?
首先...呢部keytar已經是N年前的產物...已停產好耐...
所以要買也只買到二手

於是,我係台灣的拍賣網找到一千零一部的二手黑色的SHS-10
定價台幣4500...於是我向賣家問有冇火牛之類既野...但等了兩個星期也沒回覆...
都打算放棄啦...
前兩日...正打算在日本下標的時候...竟然又比我發現有人放左一部灰色的SHS-10!!
而且仲要破天荒價2200台幣(550港幣)!!!! 果一刻真係太感動啦T口T

今日去試琴同面交...去果個人屋企...其實心情好複雜
好驚會遇到D囧人...因為打電話約果陣聽果個野係個中年阿叔...
而面交地點又幾UP DUP下...所以好擔心...
不過其實個阿叔好好人...部野都keep得好好, 仲有埋盒, 說明書同當年既保用單
佢仲話佢仲有放yamaha既其他keyboard tim...
最後真係收左我2200...好感動...

於是我冒住雨咁帶住咁Yamaha SHS-10番屋企...
各位可能未必知道"Keytar"到底係咩...
詳情可以睇下wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Keytar

最後, 等大家睇下呢部Keytar既真面目啦~~~






FROM堅: 真係好彩咁都買到, 呢部野只會愈來愈難買haha~型爆, 以後有野玩la~用來出show一定好型~加油

1 則留言:

  1. keyboard+guitar=keytar~~~^o^
    好rock ar~~keytar個樣
    而且由4500變2200,仲要咁新淨...
    真係物超所值~~~!!!

    回覆刪除