2009-10-14

本週10月17 / 18日練band meeting將暫停一次

今個星期為休息週, 下次先再約, 大家繼續得閒就玩下樂器, 練下技術la~慢慢係會進步的, 不用太care, 你地有心搞好The Ash, 我會對你地所有人不離不棄. 係背後期實我已經不斷係各方面為The Ash的壯大慢慢咁一步步做緊野, 希望下年同人節再出show會見到成果.

3 則留言:

  1. "我會對你地所有人不離不棄"
    做咩突然之間講d咁感動ge野XD
    我相信同人節6一定會有成果的~~Ush!!!

    回覆刪除
  2. 我下星期六/日要運動會~不過我都係會盡量逃返黎澳門~

    回覆刪除
  3. 隔幾多個星期先再來係次要考慮, 重點係我地學左ge野係要時間慢慢日日用少少少少時間不經不覺咁練, 吾係話我地約得多就一定勁, 而係睇我地有冇決心練好佢, 吾使用好多時間的, 就日日都少少地至少十分鐘, 用心彈下就得..你地做得好好ga la, 加油, 時間可以日後慢慢再約, 我希望你地練好d練習佢. 盡左力就得~有技術打好基礎, 下年我地可以玩好多好多野, 自由度亦多左, 夾出來的水準亦會提升, 總之技術好重要.

    回覆刪除