2009-10-31

地球之......死亡決賽




有冇人想去踢爆 地球個場 + 睇佢點樣慘敗呢???
佢e+有非......係就快d回啦~~~~

6 則留言:

  1. 唔好話人慘敗la....你唔比人地贏ga!!

    回覆刪除
  2. 地球兄我係遠方為你加油XD
    話時話...最右手邊果個女仔係我以前既同學...

    回覆刪除
  3. 有幾多張飛, 多就比張我

    回覆刪除
  4. 佢自己話去睇佢輸o既 XD!!!

    幾多張都有!!!

    回覆刪除
  5. 下次有meeting時比我la咁, 仲有記得比返個usb我~

    回覆刪除
  6. OKOK 今個星期比到你!

    有多張非wo!!!

    回覆刪除