2010-10-04

多重BACKUP的影片

我用部DV CAM拍過的片, 都係珍貴的回憶, 吾可以冇左, 所以DV拍左的片, SAVE係機入邊係吾會DEL, 因此部DV一早已經冇灑內置記憶, E家係一張張MICRO SD卡咁買用來SAVE, 張卡用灑都係不會DEL, 一直KEEP住買新卡, 另外存入電腦HARDDISK係同時又係定期BACKUP入一個1TB的外置HARDDISK, HAHA, 我一定吾可以冇左D片.

今日返工繼續係要開OT, 明天都仲有可能, 時間太不夠用, 想多D HEA TIME AR~

另外我再講明我吾會同肥強夾歌, 講野, 以及其他一切聯繫, 你係得到某D野的同時, 就要失去另一D野, 如果以後有歌夾到有肥強份, 我係吾會參與支歌任何GE野, 而我要夾GE歌如果有肥強份, 我就吾會彈.
秋XX係因為中間有ELI先夾到BAND同大家, 所以秋一直認為如果ELI一但退出或吾夾, 咁佢都吾會再唱歌, 因為佢認為如果冇ELI, 咁大家就識吾到.
而肥強你亦都係因為識到我再識到HANG, 你先有機會再識到大家, 所以同理, HANG如果冇左GE野, 而你卻因而受益, 咁我覺得太吾公平, 係咁先, 肥強, 除非你有意識地BALANCE返大家關係, 吾係我以後係會同你一直炒落去.

沒有留言:

張貼留言