2010-01-09

冬天更加要燃燒~!! 山並的手指爆破記~

冬天彈結他會彈彈下左手手指彊左係度.....ORZ 唔知點解打到呢度突然諗翻起聖誕練BAND 楠哥招 爆弦--三連發~XD 冬天最佳就係沖完熱水涼~拿拿林~練吉他,咁樣經我多次測試 手指靈活度UP同埋經過十五分鐘左右先出手汗~ 回正題 手指爆破其實就係咁↓ 囧~
少飲水就好易爆擦~ 以下落黎為 中型爆破~就係我俾最幼果條弦介傷左~
END.....?! ((大型爆破訓練中?

3 則留言:

  1. 你幾時來take埋個bass amp ar haha?

    回覆刪除
  2. 囧~11號我開始考試考到20號~要21號之後先得 HAHA~中有丫我尋日係度玩部EFFECT 開OVERDER 之後用BTQ CLN 就禁亂滑弦同亂點弦~會出到D好似 紅白機 果種音樂囧~

    回覆刪除
  3. lol 我中都爆左home戈支!!!

    回覆刪除