2009-09-18

keyboard手與鼓手

其實我地band一直都有個潛在問題就係理論上我地仲差一個keyboard手, 冇錯我細佬可以彈keyboard佢要打鼓, 我可以打易ge鼓但我打鼓就冇人彈bass, 雖然說冇keyboard手吾會夾吾成band, 但有就會方便好多同正好多lo, 我同ELi,秋莉蓮都talk過呢個問題, 以下係幾個可行的方法:

我地e家需要一係找一個keyboard手一係就找個鼓手(咁我細佬先可以彈電子琴)

1. 係睇下大家有冇熟人係識彈keyboard或打鼓的, 因為找熟人係最好的
2. 係在我地之中找結他手or主音其中d來用呢年時間去學電子琴or鼓
3. 至壞ge方法, 就係上討論區/出邊找人, 咁會比較高風險

大家仲有咩方法可以係到修改, 發表意見~

初步決定係由pennson頂keybard手位(由hang訓練), 咁我地決定係第時有keyboard的歌就比pennsno彈琴, 剩下2個結他手(蕾同強)就個結他不用汁咁難, 如果支歌冇keyboard咁就pennson可以彈結他同支歌個結他可以汁難d, 當然, 希望蕾同強呢年可以有大的進步la~

沒有留言:

張貼留言