2009-09-19

bass新力量

今日即係09年9月19日除左係同肥強, 阿蕾練左野之外, 仲有一個重大突破...

由於隊band...我地人數雖然多, 但如果更多人可以識多幾樣野我地就可以靈活性更大, 同阿蕾, 強佢地talk完之後我決定借出一支木bass比阿蕾比佢係家有得練bass, 因為支野我平時都係放係到好少用, 另外肥強亦可能在短時間內會決定是否買bass.

咁我地就多左人可以彈bass了, 所以我有時就可以打下鼓, 咁hang有d歌就可以彈keyboard了, 加埋pennson亦都練埋keyboard, 咁我地靈活性大大加強了, haha~


借出的木bass, 內置調音功能, 亦可以連接bass amp擴音, 平時自己練習吾開amp又得~
-----------------------------------------------------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言