2009-09-22

練band meeting 09年9月26日/ 27日

請各成員打出你地來緊ge星期6及日即,26,27號的得閒時間以方便對配:

目前情況係肥強同蕾你地上星期已經開始左第一日的訓練了, 吾知你地有冇好好練呢, 開頭d野係比較易所以你地應該好快練熟吧, 我希望你地今個weekend可以得閒再推一下進度吧~當然吾得閒或者覺得一星期就再約太密ge可以等10月頭再來都得ge, e家就睇下你地夾吾夾到時間先la.

另外阿玲由於佢地練歌的進度都係有點囧所以可能要你再等多排...現階段我希望都係係佢地有限ge時間去進行技巧性的訓練多於一支支歌咁練, 我都係想打好基礎, 由長遠去睇, 咁先治標又治本.
(當然, 要來任何人都係歡迎的), 暫定練歌目標沒有改e然係(曹操, complicated, 踢出我天地op)

想來者請打時間:
請自行更改你地得閒的時間:

地球:
蕾: ####星期日下午ok####
強:(因為十月一日 放假八天~所以 26/27日要補課不能返澳)
玲:
pennson:

以下係9月25日星期5晚上update:

咁由於肥強吾得閒, 同埋星期6有人會去睇hush, 咁所以暫時星期日就係約阿蕾同pennson(希望你來到, 吾得都冇問題), 得就3點la, 我同阿蕾你講下bass點玩, 上次俾你d bass譜其實可以簡化來彈, 同埋你得閒可以自己玩下同人節5我地夾過ge歌的bass, 慢慢你就會發現bass吾難同壓力冇咁大...你可以吾帶支木bass來都得

你可能覺得bass太長, 不過我講比你知其實係有迷你bass的, 一般bass scale係有35" 長, 以下呢支迷你bass只有28.6" 長, http://bass-guitars.musiciansfriend.com/product/Ibanez-IJMB15-Mikro-Electric-Bass-Package?sku=620759

即係比一支一般的電結他(25.5" scale)長一點

吾好以為係平野就吾睇好佢, 有技術一樣玩到slap
http://www.youtube.com/watch?v=GEgfAdzduJg&feature=channel_page

至於講到肥強你, 你就好適合去玩正常size的bass了, 而且你手指頭粗, 所以你好arm玩bass的(對比結他), 希望你地兩位都可以學識用bass la, 因為我地人手分配真係某程度上好需要你地彈到bass同結他兩者都識.

沒有留言:

張貼留言